Тема:
“Domestic
Animals” (Свійські
тварини)
Мета:
1)
Ознайомити учнів з новими Л О з теми та
закріпити їх
уживання
в усному мовленні; продовжувати формувати
навички сприймання
тексту на слух;
2)
Розвивати комунікативну компетенцію
учнів.
Тренувати
увагу й пам’ять;
3)
Виховувати позитивне ставлення до
тварин.
Обладнення:
тематичні малюнки з теми, сигнальні
картки, підручник,
проектор.
Хід
уроку:
I.
Організаційний момент
1.
Привітання
T.:
Good morning, children!
Ps.:
Good morning, good morning,
Good
morning to you.
Good
morning, good morning
We
are glad to see you!
T.:
I'm glad to see you too. Sit down. How are you today?
Ps.;
I'm fine. I'm ok.
2.
Повідомлення
теми та мети уроку.
Today
we'll continue to work on our topic “Animals”. We'll talk about
animals that live in a farm. Ви
вивчете нові слова та будете грати в
ігри. Let's
start
our
lesson.
II.
Уведення
в іншомовну атмосферу.
1.
Повторення
вивченої лексики.
T.:
-Look at the blackboard and name the pictures ( a cow, a pig, a
horse, a sheep, a goose, geese, a lamb, a turkey, a duck)
-
Now label the pictures ( підібрати
слова до картинок)
Well
done, children!
III.
Подання
та активізація нових ЛО.
Бесіда
за малюнками:
(Noisy
bird)
(Quiet rabbit)
(Clever dog)
(Hungry pig)
(Angry
cat)
Гра
“Пантоніма”
Учні
по черзі зображують когось
спокійного/сердитого/шумного/розумного/голодного.
Інші учні називають слово, що відповідає
образу.
IV.
Аудіювання.
Listen
attentively.
Ваше завдання вписати в картки назви
тварин відповідно до почутих описів.
Here
we are! This is my grandma's farm.
Oh,
it's so noisy here!
Yes,
can you see those big grey birds? Those are geese. They are noisy.
And they are angry. Be careful!
Are
hens also noisy?
Yes,
but they are not angry.
Look!
There is a goat! I'm afraid of it!
No,
it's quiet and also very clever.
Are
sheep clever?
Not
at all. But they are quiet and nice. And they are hungry like pigs –
pigs are also always hungry!
1) noisy and
angry ____________________________________
2) noisy but
not angry___________________________________
3) quiet and
clever ______________________________________
4)quiet, nice
and hungry ___________________________________
5) always
hungry __________________________________________
|
V.
Practicing Vocabulary.
Впишіть
слова у відповідні клітинки.
VI.
Повторення граматики.
Підніміть
картки “YES”
якщо погоджуєтесь з твердженням і “NO”
якщо не погоджуєтесь.
A
fish can swim;
a
dog can read;
a
cow can jump;
a
goose can swim;
a
horse can run;
a
rabbit can jump;
a
bird can sing;
a
hen can write.
VII.
Relaxation Period.
Послухайте
і спробуйте здогадатися які тварини
видають такі звуки.
VIII.
Фонетична зарядка.
Впр.1
(ст. 91)
Listen
and
read!
Скажіть які спільні звуки ви почули.
IX.
Підведення підсумків уроку.
Your
marks...
You
worked well, thank you!
X.
Домашнє завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар